Nutikas turundaja

Kuidas nutikamalt turundada – meeleline turundus tarbijate ostukäitumise mõjutamisel!

Kas olete kunagi mõelnud, kuidas me põhjendame oma ostuotsuseid? Miks me ostame erinevaid kaupu ja teenuseid, milledest suur hulk on sageli mittevajalikud, ehk nö impulssostud?

Ettevõtjad ning turundusinimesed murravad selle küsimuse üle pead pidevalt. Kui oleks võimalik leida võti inimese meeltesse ja mõtetesse, oleks ju palju lihtsam sõnastada ja kujundada reklaame kaupluste vaateakendel või suunata oma turundussõnumeid läbi erinevate meediakanalite.

Turundus ei ole ammu enam vaid pelgalt nähtav reklaam ajalehes, teles või sotsiaalmeedias. Lisaks tavapärastele meedia kaudu edastavatele sõnumitele kasutavad maailma suurimad brändid üha enam lõhnaturundust, maitsemeeli ergutavaid sõnumeid, tooted omandavad iseäraliku kuju, et neid peos hoides oleks tuttav ära tunda jpm.

Peaaegu kogu meie maailmanägemus rajaneb meelte kaudu saadud kogemustel. Inimesel on neid vähemalt viis – pildi, heli, lõhna, maitse ja puudutuse jaoks. Need sisaldavad rohkem emotsioone kui ette võiks kujutada, sest nad mõjutavad otse meie emotsioone ja kõike nendega seonduvat. Võib üsnagi kindlalt väita, et meie käitumist ning järelikult ka ostukäitumist, juhivad meelelised tunded ehk sensoorsed tajud.

Pakun loengut, kus räägin Sulle sellest, mida endast kujutab see nn sensoorne turundus. Ma näitan Sulle, kuidas pealtnäha lihtsad sõnumid meie ostuotsust mõjutavad, kuidas turundus paneb inimesi tarbima nii, et nad seda ise ei märkagi! Vaatame, mismoodi sünnivad ostuotsused meie peades, kuidas tarbijaid alateadlikult mõjutada ning mida kõike sellest saaks õppida ettevõtja. Õpime tuntud brändidelt ning püüame leida lihtsaid ning nutikaid lahendusi oma turundustegevuse mitmekesistamiseks.

Koolituse pikkuseks on umbes 2 tundi ning on mõeldud nii ettevõtjatele, juhtidele, turundusinimestele kui ka kõigile huvilistele!

Võta ühendust, lepime kokku täpse loengu pikkuse ja hinna!

Print Friendly, PDF & Email